Пошуковий запит: (<.>A=Малюк Є$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Малюк Є. О. Новини-ігри як феномен сучасної медіакультури [Електронний ресурс] / Є. О. Малюк // Культура і мистецтво у сучасному світі. - 2016. - Вип. 17. - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kmss_2016_17_11
|
2. |
Малюк Є. О. Особливості відеогри як медіа [Електронний ресурс] / Є. О. Малюк // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. - 2016. - Вип. 37. - С. 71-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apitphk_2016_37_11
|
3. |
Малюк Є. О. Технологія "віртуальної реальності" та відеоігри: медіакультурний аспект [Електронний ресурс] / Є. О. Малюк // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. - 2017. - Вип. 39. - С. 297-304. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apitphk_2017_39_35
|
4. |
Малюк Є. О. Трансформація ролі глядача в онлайнових трансляціях відеоігор [Електронний ресурс] / Є. О. Малюк // Культура і мистецтво у сучасному світі. - 2017. - Вип. 18. - С. 132-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kmss_2017_18_9
|
5. |
Малюк Є. О. Відеоігри в Україні: ґенеза та історична еволюція у 80–90-х роках ХХ століття [Електронний ресурс] / Є. О. Малюк // Питання культурології. - 2017. - Вип. 32. - С. 111-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pkl_2017_32_8
|
6. |
Малюк Є. О. Риторика політичних відеоігор у глобальному та локальному контексті [Електронний ресурс] / Є. О. Малюк // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Культурологія. - 2017. - Вип. 25. - С. 108-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrk_2017_25_22 Проаналізовано персуазивні можливості відеоігор із використанням процедурної риторики на прикладі політичних відеоігор зроблених в Україні та світі. Наведено приклади застосування процедурної риторики в політичних іграх із метою пропаганди та сатири. Визначено локальні особливості українських політичних відеоігор, їхню тематику та основні вербальні і процедурні повідомлення, а також їхній зв'язок із глобальним контекстом. Визначено особливості розповсюдження подібних ігор у мережі Інтернет.
|
7. |
Малюк Є. О. Відеоігри на комп’ютерах "Радио-86РК" та "Фахівець": культурний контекст [Електронний ресурс] / Є. О. Малюк // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філософія, культурологія, соціологія. - 2017. - Вип. 13. - С. 61-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_fks_2017_13_11
|
8. |
Малюк Є. О. Моделі комунікацій в асинхронних багатокористувацьких відеоіграх [Електронний ресурс] / Є. О. Малюк // Цифрова платформа: інформаційні технології в соціокультурній сфері. - 2023. - Т. 6, № 1. - С. 130-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dpitsca_2023_6_1_13
|
9. |
Малюк Є. Ремедіація книги в аудіовізуальному мистецтві на прикладі відеоігор Періодичні та продовжувані видання, випуск яких розпочато у 2023 році (за матеріалами надходжень обов'язкових примірників у Книжкову палату України) [Електронний ресурс] / Є. Малюк // Вісник Книжкової палати. - 2023. - № 12. - С. 11-17.
Зміст випуску Повний текст публікації буде доступним після 01.07.2024 р., через 63 днів
|